Ack nej, ack nej

 
Nu tar vi det lite lugnt. Varför stämma en dåre. Han får väl säga vad tusan han vill. Jag har blivit kallad rasist ett par gånger, en gång för att jag sa till en person att inte tränga sig före i kön. Sånt får man ta. Jag kan väl inte gå omkring och stämma folk för att de yttrar sig.
 
Nu menar Herrey att det gäller lite andra regler bara för att man jobbar inom medierna. Skulle inte tro det. Jag skrev tidigare om Andreas Ekström, SDS. Han tycker att alla SD:are är:
 
 
Han "förtalade" minsann nästan två miljoner svenskar. Det är helt okey, man får tycka vad man vill och även säga det. Det ingår i paketet yttrandefrihet. Nu minskar den friheten hela tiden så det vill till att stå upp. Även för svinpälsar.
 
Och vad gör vi med Reinfeldt? Han säger så här i sin nya bok:
 
"Han skriver att SD i sin kärna samlar "de flesta av landets rasister och kraftigt främlingsfientliga".
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0