Listan längre, inte kortare

 
De bara löver och löver. Intet går på rätt håll och mest på fel håll går polisen. Nu är det så klart inte enskilda polismän som skall klandras, det är solklart både ledningen, chefer och politiker som skall ställas till svars. Men de verkar ha sommarlov fortfarande. Sommarlovet 2015 alltså. Här är de värsta:
 
 
Äh, jag lägger in alla. Det blir så otroligt tydligt då. Här kommer de "bara" utsatta:
 
 
Och så har vi de lite så där i riskzonen:
 
 
Den sista raden skulle jag som Malmöbo nog vilja flytta upp ett snäpp. 
 
Just saying.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ulf (5 juli...)

Otroligt många områden runt Vårby som totalt hamnat på dekis!
Vilken tur jag sålde min lilla rörelse och drog norrut. I alla avseenden.
Fast det är ju några år sedan...

2017-11-19 @ 20:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0