Sverige fortsätter att förvåna

 
 
Mina irländska vänner talar inte längre med mig. Jag hör bara djupa suckar i luren. De betraktar numera Sverige som en enda psykanstalt. Men ännu så länge kommer de till sommaren. Men det där kan ändras; inte på grund av mig och de mina men väl på grund av rädsla för våld. De gillar inte heller, likt Tim Pool, det sociala klimatet. 
 
Som irländare är det nästintill omöjligt att tänka innan man talar och med tanke på att det numera är det viktigaste som finns i Sverige så ligger de pyrt till redan innan de öppnat munnen.
 
Just saying ...
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ulf (5 juli...)

De får väl tala sitt eget språk!
Eller dialektal engelska.
Det ordnar sig nog.
Tacka dem för Jonathan Swift, är du hygglig!

2017-03-13 @ 09:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0