Kan det inte vara nog nu

 
När ministrar ljuger så det står härliga till, (Ylva om brott) och nu den här plantan som säger att Umeå gör ett bra jobb med hemvändande terrorister trots att kommunen inte haft några sådana slöddertyper, så måste man väl kunna leta upp något lagutrymme att använda för att bli av med de totalt inkompetenta. Eller?
 
Men något underligt har etablerat sig i landet. En tro att man kan göra lite som man vill bara för att man är politiker. En tro förresten, de verkar komma undan med det och det tack vare våra urusla totalitärmedier. 
 
Jag vet jag är tjatig, men nu är det faktiskt direkt farligt så jag får väl återkomma till frågan lite då och då.
 
SVT
 

Kommentarer
Postat av: ulf (5 juli...)

Tack vare?
"På grund av" menar du ju!
Vilken tur du har mig...

2017-03-14 @ 16:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0