Går det verkligen framåt??

 
Det sitter fula tanter högt upp i det brittiska medicinska systemet. Hon har makt och den vill hon bland annat använda till att man skall få abortera utifrån kön. Jag vill inte ha en flicka/pojke och skulle det bli det ena eller det andra och jag inte vill så tar vi livet av den oönskade.
 
Personligen finner jag det stötande men jag är väl lite gammalmodig. Abort skall så klart få utföras och vissa fall är självklara som vid våldtäkt. Men som en preventivmetod bland alla andra så börjar det bli tveksamt. Att abortera efter könstillhörighet? Där går det väl ändå någon form av gräns. 
 
Men vissa ideologier gillade ju att mixtra med dylika ting. De totalitära tillåter snart vad fan som helst. 
 
Express
 

Kommentarer
Postat av: Hans Nilsson

Galenskapen fortsätter i oförminskad styrka. Hur i helvete skall detta sluta?

2017-03-19 @ 14:31:09
Postat av: ulf (5 juli...)

Svenskar kommer att slippa skärselden
Vi har ju redan genomlidit den...

2017-03-20 @ 13:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0