Lite slött på bloggen

 
Det är lite dålig fart på bloggen min. Det har så klart sina orsaker. Det är sommar och man far runt både hemma i trädgården och annorstädes. Men det beror också på att jag är lite inne i att det som händer är som om man kunde lägga karbonpapper mellan olika händelser. Det är så pass mycket ren och skär dumhet att det känns lite dumt att upprepa detta i all evighet. 
 
 
Men jag får väl ta och skärpa till mig. Försöka hitta nya vinklar. Och kanske är det så att viss upprepning måste till så vi inte per automatik slussas in i den fålla politiker och medierna vill ha oss i.
 
Men skärpningen riskerar så klart att bli lite åt hållet — mer av detsamma. Trist, men jag är genuint orolig att landet mitt går mot stora problem. Och då får även lilla jag skrika på mitt håll.
 
På sitt sätt är det enklare nu att stöka. Tryggare. Allt eftersom jag har reträtten klar och kan pysa när jag vill. Lite bök och stök blir det så klart, men stickakan jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0