Selektiv värld vill jag lova

 
Sadiq Khan
 
Den här gubben är borgmästare i London. Muslim. Det måste nämnas i sammanhanget. Han bjuder ikväll 100 högdjur från lika många länder på en sammankomst. Där talar han om hur illa han tycker det är att Trump tillfälligt stoppar folk från att komma in i USA. 
 
Det där kunde vara helt okey om det inte vore för att det bland dessa inbjudna länder finns 11 stycken länder som PERMANENT förbjuder israeler att komma in i sina länder. Dessa knäpper han inte på näsan. 
 
Men som sagt han är muslim och de har egna måttstockar. Han är då också en hycklare av stora mått.
 
För övrigt tycker jag hysterin kring Trump just nu är våldsamt överdriven. Inte minst här. Trump kan vara fågel eller fisk men hittills har han inte gjort något som de som röstade inte vill. I mina ögon är han ett osäkert kort men hitintills gör han inget som upprör mig. Jag sussar gott i den frågan. 
 
Breitbart
 
Nu skall jag ha en tidig sänggång. Skall köra en gammal tant till Lund. Till sjukhuset för en planering inför en operation. Provtagning, samtal med läkare, sjuksköterska och sjukgymnast. De har förvarnat att det kan ta hela dan. HUR ÄR DET MÖJLIGT? Vi har tider och hon skall inte opereras alltså. Det sker nästa onsdag.
 
Bloggandet kan således dröja ett tag i morgon på grund av detta valsande i sjukvården av världsklass!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0