Så nära förräderi man kan komma väl?

 
 
Hon är väl EU- och Handelsminister aset. Hon säger faktiskt att EU (27-tillägget är något nytt för att visa att de är 28 men britterna är inte riktigt med, vilket de är tills de gått ur. Vilket EU för övrigt sabbar så gott de kan) är viktigare än Sverige. 
 
Varför det inte blir uppror med vapen i hand mot dylika amöbor fattar jag inte. Kanske folk säger som jag — hon är inte min minister i alla fall — hon är totalt oviktig och lämnar mig endast med känslor av nästintill hat.
 
Att våra politiker vill att vi skall ställa upp för Sverige börjar bli löjligt. Enda chansen att folk kommer att göra så är att hela den politiska makten, på alla plan, utplånas i ett huj. Sen kan vi starta om med nytt friskt folk som faktiskt gillar landet. 
 
Detta kommer nog att stå sig som årets mest avskyvärda yttrande av en politiker. En feministisk sådan till på köpet. 
 
På ren svenska — djävla kärring.
 
 

Kommentarer
Postat av: Grovdoppa

"Djävla kärring" - instämmer!
Landsförrädare - mitt tillägg!

2017-01-09 @ 06:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0