Kanadas Merkel. Nästan lika farlig.

Justin Trudeau
 
Jag följer Kanada tämligen noga. Den här typen är inte trevlig. Hånfull. arrogant och med ett totalitärt sätt så slår han till alla bromsar som finns i mig.
 
Lägg därtill till att han kör Kanada i bottten med sin klimatpolitik och sin syn på öppen invandring från MENA-länderna så fattar jag att Kanada framöver ligger illa till. Speciellt som Trudeau inför mycket skatter och avgifter i miljöområden samtidigt som Trump kommer att göra tvärtom.
 
I Nordamerka är jag således säker på att Kanada kommer att gå bakåt. På många sätt. 
 
Att ha Kanada som ett gott exempel på klimatpolicies och invandring kan vi således glömma. Det har varit så innan pojkvaskern kom till makten. Han kan inget heller, han lever på sin fars goda namn och rykte. Pierre, fadern, var en man med karisma och betydde mycket för Kanada. Sonen kör nu både landet och namnet sitt i botten.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0