Alla fel

 
Papperslösa här är lika med illegala. Omskrivningarnas tid måste ta slut. Att de skall ha bidrag över huvud taget måste vara olagligt. Illegala kan inte få mina skattepengar. Åtminstone inte om de vill att jag fortsättningvis skall vara en närande del av samhället. 
 
Under radarn gäller. Alltid när det går. Min vita städfirma är ersatt av svartjobbare. Och lite annat smått och gott. Jag bidrager numera enbart med det jag inte kan påverka. 
 
Tar de sen bort kontanterna ockå som de sitter och planerar så blir det mycket lättare. Nya system uppfinns vid sidan av befintliga offentliga system. Staten kommer på sikt att gå i kaputten.
 
Sen gäller det bara att komma ihåg vem som drev oss dit.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0