Vissa kör diagnoser via nätet

 
Att den där Back uttalar sig skrämmande som kommunist bryr jag mig inte om ett dugg. De är sådana. Totalitära och ser ner på andra människor. Ligger i blodet.
 
Men jag blir mörkrädd när hon som legitimerad psyksjuksköterska kör diagnoser via nätet. På personer hon inte träffat och således inte vet ett skit om.
 
Ponera att någon från SD gjort precis samma sak med samma bakgrund. Kicken hade hon då redan fått.
 
Nu verkar inget hända. 
 
Nästa år är det val.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nja osäker om hon kan ducka det här.
Om ca 30 timmar kommer hennes agerande bli åtalbart, om det ligger kvar på nätet. det gäller liksom att skynda på i fjåntratteriet.
Dessutom har Ledarsidorna stämt henne!
En annan fjåntratt som borde rökas ut är Demkert, där har det brunnit i proppskåpet på riktigt, hon har nån slags diagnos, oklart vilken, mrn hon ägnar sig åt rena personförföljerser i sitt drev mot oliktänkande, en riktigt sjuk människa i min mening, vill nog tebaks till DDR.

2017-12-30 @ 19:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0