Sveriges radio sjunker som en sten

 
Nu blev hon spetälsk. Hon har gjort "fel" och skall nu göra avbön. Som om SR vore någon djävla domstol.
 
 
Det är fullständigt oacceptabelt och tillika otroligt att jag skall bidraga till att en radiokanal agerar som både domare och bödel. Nu lyssnar jag inte längre på något hos SR för jag fått nog. Ser inget på SVT heller för den delen.
 
Eftersom jag har en bekant som jobbar på SR så vet jag dessutom hur de själva gör. De läser alla dessa medier och deras första slagning på nätet när något är på gång är Flashback. Varje gång! Att vi andra skulle göra samma sak faller helt plötsligt, i deras infantila hjärnor, under rubriken — aja, baja.
 
Varje tänkande individ förstår att, framför allt idag, man måste följa Nya Tider, Fria Tider, Flashback med flera. Att vi är tvungna till det beror på att totalitärmedierna under lång tid förvanskat informationsflödet så pass mycket att det inte längre är verkligheten som speglas.
 
Att vi dessutom upptäckt att alltför många inom totalitärmedierna helt enkelt är dinga i roten gör valet lätt; man måste följa många andra kanaler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0