Jag avskyr den här typen av människor

I SDS idag skriver Håkanssonskan att hon inte gillar Kjell Albins sätt att se på omvärlden och Sverige. Speciellt inte på slutet. Hon använder helt fräckt Kjell Albins namn för att få läsare.
 
Deb här typen av människor har jag ytterligt svårt för. De håller truten så länge människor är i livet. Speciellt håller de tyst om vederbörande är en som kan försvara sig, som kan tvåla till och ge svar på tal.
 
Det vimlar av dem. Det är författaren "Slas" son som väntade lugnt och fint tills pappa dog och sen skrev om vilken skitstövel pappan var. Den här typen av människor verkar få en kick av att förnedra folk i det läget när de med säkerhet vet att de inte kommer att bli motsagda.
 
Min största skräck är att jag skall spy på sådana som Nana. Inte så passande. Men viljan finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0