Inget konstigt med det. Väl?

 
Obamas hustru, alltså den sittande demokratiska presidentens hustru, ger sig in i presidentkampen. Med Hillary Clinton, hustrun till blow-job-Bill. Här finns det egentligen mycket att säga så jag skall begränsa mig.
 
De som sitter vid makten, i ett demokratiskt samhälle, skall inte ge sig in i diskussioner om sin efterträdare. De skall hålla truten. Men jag vet vad Michelle Obama är ute efter, hon vill in i samma familj som Busch och Clinton; att skapa en "monarki" fast på annat sätt.
 
Det är en smutsig kampanj från alla håll. Varför svenska medier ensidigt hyllar Clintonskan med ett riktigt taskigt CV vet jag inte . Men knepigt är det.
 
Trump? Clinton? Kan tyckas vara en fråga om pest eller kolera. Men det blir enklast när man inser att Clintonskan står för både pest och kolera.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0