Sverigebilden solkas hela tiden

Nu är väl The Rebel inte ett renodlat sanningsvittne, med de är inte sämre än andra i Kanada. Och Sverige upphör inte att förvåna rebellerna. Här är lite rubriker:
 
 
 
 
 
 
Om bara en tiondel av vad utländska medier rapporterar hade kommit fram i vår totalitärmedier så hade svensken fattat att vi är blåsta. Mitt erbjudande att alla politiker skall ta sig en kvälls-/nattvandring i Malmös getton står kvar. Jag tänker inte gå med för jag vet hur det går.
 
Tänk, att bli förd bakom ljuset av sina egna. Och dessutom tvingas betala för det. Och vad får man? Så här skriver:
 
 
"Om det inte ska vara så att samhället tar hand om sina äldre längre, då får politikerna säga det rakt ut så att vi anhöriga vet att vi förväntas göra jobbet."
 
Det enda hon glömde var det viktigaste, skatterna skall sänkas. Rejält. Vem vill betala 50-72 % och inte få något. Sänk skatterna, klargör vad vi de facto får, resten sköter vi själva. Okey med mig, men då skall jag inte betala för det jag inte vill ha. Nytt samhälle? Jo, det vill jag lova. Men bättre än nu när det är rena rama sållet och rånet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0