Och var är vänstern? Och islamisterna?

 
Han gillar att jaga en busslast högerextrema. Han tar hjälp av Expo som har en tydlig agenda.
 
 
Nu är det väl i och för sig tillåtet att sprida sina idéer oavsett varifrån man kommer. Det är upp till mottagaren att bedöma om man gillar konceptet eller inte. Att Expo skulle utgöra någon form av sanningsvittne är för övrigt direkt skrattretande.
 
Men jaga på du bara, Ingvar. Men var är balansen. Det finns långt värre extremister att sätta blåslampan under. Vänsterstollarna som jag själv bevittnade i Limhamn när de sabbade ett möte. Mer hatiska och extrema får man leta efter. Och hur gör du Ingvar med alla islamister. Där är det min själ ingen flygbladsutdelning vi talar om. Inga lagliga demonstrationer heller. 
 
Men jag tror det är så enkelt att Ingvar och han gelikar inte förstår vad som händer. Han har inte knallat runt i Rosengård en vacker sommarkväll. Jag är numera av den bestämda uppfattningen, att om vi inte tar tag i alla kriminella som tar över stadsdel efter stadsdel så kommer vi att få ett mycket blodigt slut på dagens utveckling.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0