Knäcker ryggen. Varför?

 
Stassministern har tydligen talat. Vissa säger att han sa vettiga saker. Jag vet inte för jag lyssnade inte. Oavsett vad så kan jag konstatera att oavsett vad han sagt så förstörde stassministern det hela med att dra in Breivik.
 
Jag har oerhört svårt att förstå varför han skall jämföra en ensam galning med hat i hela kroppen, med en ideologi med globalt hat mot alla icke-muslimer.
 
Vad vill han ha sagt? Varför vill han förminska problemen? Varför knäcker han ryggen för att dra alla över en kam?
 
Nyheteridag

Kommentarer
Postat av: mari

Han har inget mer att säga. När han inte kan komma ur en situation så är Breivik bra att ta till!? Håller med till 100% - Man kan inte jämföra en ensam galning som man helst skall radera från minnet med IS eller Daesh eller boco haram eller......... Det är ett hån mot Utöyas offer och familjer. Varje gång denne galning nämns så river det upp såren men det fattar inte Löven. Vet inte om det inte stod i hans manus vad han skulle svara eller säga så grodorna hoppade hej vilt.
Man blir ledsen när folk inte lyssnar, förstår och ser vad som händer. De invandrare som vi har, kristna och kurder är livrädda för det som händer. De har levt med muslimernas terror och flytt hit till "säkerheten". Nu börjar deras mardröm om igen. Jag och många med mig tycker att vi skall ta hand om dem som är fast boende här som verkligen flytt för sina liv en gång. Inte dessa lycksökare som till 90% inte är flyktingar. Det finns många vittnesmål om detta men regeringen varken vill eller kan förstå. De närmar sig oss med stormsteg. Förtrupperna är redan här - vänta tills den riktiga arme´n kommer.

2016-03-23 @ 13:57:43
URL: http://www.kimmoa.se/rn/visa?UID=931693

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0