Aj, aj, aj sossar (och ni andra)

 
Inte visste jag att Persson tänker som jag. Trevligt. Och just av den anledningen han anger, det är ovärdigt en modern stat att ha tiggare. Det blir bättre:
 
 
Han följer bättre än svenska totalitärmedier om vad som är viktigt framöver. Det är ett mycket viktigt val i Tyskland. Inte mycket om det i de vanliga blaskorna. AfD (Alternative für Deutschland) kan skrälla rejält och det kan bli en het blåslampa i stussen på Merkel.
 
Nu är Persson ingen SD:are så det blir svårt för totalitärmedierna att börja håna, förlöjliga och förminska hans uttalande. Det måste reta dem till max.
 
Den nuvarande kadern av politiker kommer att ägna helgen åt att riva sitt hår, knapra på naglarna för att slutligen supa skallen av sig. Mumlande — varför lät vi landsförrädaren Reinfeldt komma undan och varför ersatte vi honom med en svetsare utan låga, understödd av en gråtande vice.
 
Jag tror jag korkar upp en flaska skumpa. Skål, Persson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0