Tydlig bild

 
11 länder har dödsstraff för homosexuella (kasta ut folk från höga hus och stening är poppis). Vi ser på denna översiktsbild att de länder som har en människosyn som ligger längst från vår (som vår var en gång) är de länder vi föredrar invandring från.
 
Hur man kan tycka det är en bra idé skulle jag gärna vilja ha en förklaring på. Och numera kan jag konstatera att åsikterna inom islam är lika oavsett vad man döper dem till (radikal islam, moderat islam, islam ...). De har en vidrig kvinnosyn, avskyvärd syn på sexuella olikheter, motarbetar aktivt yttrandefriheten, förordar massaker på oliktänkande med mera.
 
Hur någon vid sina sunda vätskor kan, ens i liten grad, försvara den synen måste anses totalt obegripligt. Varför speciellt vänsterfolk har denna super-duper-totalitära gen behövs det mycken forskning till för att förklara. Eller så kan jag förklara det med fyra ord: de är mentalt efterblivna.
 
Och det slår hårt mot samhället vårt. Nu får vi ägna hur mycket tid som helst att förklara och försvara det som vi sedan länge fixat. Bara för att barbarer helt plötsligt dyker upp och vill dra oss tillbaka till tider som vi lämnat bakom oss för läääänge sen. Den tiden kunde vi ägna åt att jobba för vår framtid. Nu jobbar vi för att inte hamna ända tillbaka till den tid då öppen eld och jakt med spjut var vardagen. 
 
Tänk att jag, som levt ett tag, skulle behöva lyssna på politiker som har som huvuduppgift att tala om att skapa "enkla jobb". Det är oanständigt över alla gränser.
 
Jag börjar tro att vi är infiltrerade av mörka krafter.
 
För att ingen skall tro att jag är en ond djävul så vill jag meddela att jag visst tycker att vi skall hjälpa till; dock inte på bekostnad att vi dras bakåt genom dy. Vårt ekonomiska åtagande i Sverige för nuvarande invandring kan med fördel ges i MENA:s område. Vårt ÅRLIGA bidrag skulle då vara större än vad hela världen ger till UNHCR per år. Som hjälp till hela världen. Det kallar jag hjälp med nytta.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Varangian

"Hur någon vid sina sunda vätskor kan, ens i liten grad, försvara den synen måste anses totalt obegripligt."
Jag fick idag höra min mormor (förre detta ärke-konservativ kvinna som jobbat tills hon inte fick längre) säga att islam är en fredens religion och när jag protesterade och nämnde Koranen, sa hon den var fel översatt. Jag blev mållös. Vi är körda, de som tittar på television sändningar är statens hantlangare. Indoktrineringen är total...

2016-06-17 @ 18:38:43
Postat av: Ipse Cogita!

Varanglan

Vägen till upplysning synes mig lång!

2016-06-17 @ 22:35:02
URL: http://store.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0