Självklar reaktion

Linn Svansbo (till vänster)
 
Hon har rätt i sak, när det mördas en masse så är det män som står för dödandet. Vad jag inte begriper är varför hon inte hoppar på alla de länder (11) som har dödsstraff för homosexuella. Män eller kvinnor, skit samma, de vill avrätta dessa människor. Varför skriver hon inget om att 52 % av muslimer i Storbritannien vill att sharialagar skall gälla före brittisk lag. I sharia ingår inte bara att avrätta judar och sexuellt annorlunda, där ingår även förtryck av kvinnor (med lite stening) och lite väl våldsamma straff för stöld.
 
Men det passar väl inte riktigt in i hennes tankegång, om hon nu eventuellt har någon, så det blir till att förminska allt våld från islam och jämställa deras sätt att hantera livet med mäns sätt att ta hand om detsamma.
 
"De är män. Huruvida de tillbringar sina söndagar med att gå till kyrkor, moskéer, synagogor eller brunchrestauranger spelar faktiskt ingen roll alls."
 
Jag är inte tokig än, men jag blir snart. Var kommer alla dessa hjärndöda individer ifrån?
 
Nyheter24
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carsten

Hos kossor kaller man detta Galna ko-sjukan.
Hos människor är det framför allt kvinnor men även yngre män som lider av denna sjukdom. Garanterad dödlig utgång för att den gör att individen inte längre kan skilja mellan sina hallucinationer och verkligheten och i med detta blir livoduglig. Rena zombis.
Naturlig urval.
Spännande tider! :-)

Tack för ditt bloggande. Får mig att inte känna mig helt ensam.

2016-06-16 @ 11:49:30
Postat av: Ipse Cogita!

Carsten:
Tack själv för att du läser! Och spännande tider väntar verkligen! Tänk om följande inträffar: Storbritannien lämnar EU; de baltiska staterna tillsammans med Polen, Ungern, Slovakien, Tjekien med eventuellt flera bildr det kristna Europa (troligen inom EU); Trump vinner valet på sitt håll; Tyskland med Frankrike drar med sig resten av EU i sin riktning; Le Pen blir president i Frankrike; AfD går framåt i Tyskland etc.
Emedans vi håller på och bråkar inbördes inom EU och Sverige så passar resten av världen österut på att putta i sexans växel och full steam ahead!

Vi får se! Både kul alternativ och skrämmande. Sverige är så långt bak, så oengagerade i viktiga frågor så jag tror faktiskt att vi går en mycket mörk framtid till mötes. Tyvärr har jag inte så många som tror som jag.

2016-06-16 @ 12:34:10
URL: http://store.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0