Hoten haglar

 
De tappra fransmännen är kaxiga i fredstider. Nu börjar de hota Storbritannien, de också. Personligen hoppas jag att desto fler hot, desto fler röstar för utträde. Vad f...n är det med Europa?
 
Resten av den civiliserade världen jobbar som galärslavar för att utvecklas och trygga framtiden. EU verkar syssla med allt utom det. Och stötta bakåtsträvande länder via öppna gränser till andra bakåtsträvare. Jag skall villigt erkänna att jag inte begriper mig på denna kontinent. Europa om något borde väl veta vad baksidan är av att inte komma överens. EU, som skulle vara ett fredsprojekt i botten, verkar just nu vara rent kriminella hetsare. Mot snart sagt alla.
 
Märkligt.
 
Express
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0