Svenska politiker. Nu börjar jakten på er.

 
Nu fullständigt exploderar våldet i Europa. Det smäller precis överallt. TV2 har en sommarvikarie som knappt kan tala som rapporterar. Allt det kan jag på något sett stå ut med. Men att svenska regeringen inte uttalar sig, inte kallar in hela det politiska etablissemanget finner jag avskyvärt.
 
Någon kan väl för tusan ordna en statskupp i vårt land, landet på glid.
 
Jag står ut med Trump, jag står ut med Brexit, jag står ut med Nice, jag står ut med Putin, jag stå ut med vad tusan som helst — men jag varken står ut med eller accepterar att svenska politiker sitter och sippar Pina Colada och ger fullständigt fan i Sverige, Europa och världen.
 
Det är inte "tjänstefel" — det är landsförräderi!
 

Kommentarer
Postat av: Vickan E

Många hoppas, tillsammans med dig på ett blodbad även i Sverige. Personligen kan jag vara utan, men absolut, det är spännande -allt skit som händer.

2016-07-22 @ 22:44:37
Postat av: Ipse Cogita!

Vickan:
Jag hoppas inte på blodbad. Men jag ser tendenser att om inte samällettat tag i nuvarande situation, så ligger vi pyrt till.

2016-07-22 @ 23:04:44
URL: http://store.blogg.se
Postat av: Vickan Eremita

Jag hoppas på dig Ipse, jag dristar mig till att säga att VI hoppas på dig Ipse Cogital och avslutar med ett förlåt: Förlåt.

2016-07-22 @ 23:36:18
Postat av: Vickan E

Ja, ja du tillåter mig inte att replikera. Det är mycket vanligt. Från någon som utger sig för att vara en frihetsmarodör.

Lycka till med bloggen och livet som stationär kontrahent.

2016-07-23 @ 00:21:14
Postat av: Anonym

Åh gudarslobido vad du tråkar ut mig!. En männisiska som förespråkar free speech, och anser att svenska staten censurerar sina bloggläsare. Och i realtid cencurerar sin protagonist,. Det är på gränsen till levnadsbart. Eller?

2016-07-23 @ 00:40:36
Postat av: VickN E

Dåligt, dåligt, dåligt skäms, skäms, skäms. -skamligt beteende. Usch. Vidrig människa.

2016-07-23 @ 01:43:41
Postat av: Jjjjjjjj

Ointressant människa

2016-07-23 @ 01:49:51
Postat av: Vickan

Skrämmande när dissidenterna hatar tillbaka. Oj och vet.. Vad fan gör man då?

2016-07-23 @ 01:55:48
Postat av: Vjbuhuhuhuh

Skrämmande, fruktansvärt skrämmande.

2016-07-23 @ 02:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0