Självklart. Men organisationen ytterst tveksam

 
Att svartas liv räknas är så klart en självklarhet. Alla liv räknas och betyder något. Men organisationen som nu far fram har tveksamma förebilder och här är deras guru:
 
 
Assata Shakur är en mördare, kidnapperska, rånare och mordförsökerska. Hon är dömd för det mesta. Att ha en sådan förebild gör åtminstone mig ytterst tveksam till organisationen. Det är inte alls uteslutet att det här är en halvdold terrororganisation. Jag kommer att få rätt i den frågan. Det bygger jag på att jag försöker följa frågan brett. Att förlita sig på de svenska totalitärmedierna duger inte i allvarliga frågor.
 
 
Och kallblodigt skjuta poliser kan de. Vissa medier i Sverige kör med att det är en "reaktion" på något, oklart vad. Reaktion?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0