Lite gråare igen

 
Först blir det till att tacka Farage för hans insats. Utan honom hade EU:s maktfolk fortsatt sin nedvärdering av europeiska medborgare. Han har i många långa år talat klartext om unionen. Han har bidragit mest och längst  till att det blev ett Brexit. En stor bugning till den mannen.
 
Sen blir livet gråare utan Nigel. Han kunde ta ut svängarna rejält och hans humor skall icke förglömmas. De kommer inte fram så ofta, de frispråkiga med svung i tal och sinne. Jag kommer att sakna honom och kan endast hoppas att han dyker upp på något sätt, någonstans.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lars Kråka

Jag går med i din hälsning till Sir Nigel Farage. En man som har talets gåva och karisma som få.

Och samtidigt vill jag önska dig en fortsatt trevlig sommar... och inte bara framför datorn :-)

2016-07-04 @ 14:27:30
Postat av: Ipse Cogita!

Lars Kråka:

Trevlig sommar själv! Jag hinner med en hel del mellan varven. Trädgård, nytt badrum, Tour de France i bakgrunden och en hel del träffar med gott folk.

Skrivandet tar inte så lång tid. Snurrandet på nätet tar en och en halv timme per dag. Resten är fri tid.

2016-07-04 @ 15:56:24
URL: http://store.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0