Jag tänkte jag sov nu

Men det sk...t sig. Nu rapporterar TV4 gång på gång att det blidde inget. Av kuppen. Men jag litar inte riktigt på reportrar som säger " enligt vissa käller..." när de menar "källor". Utbildningsbrist skulle jag tro. Kraven sänks ju hela tiden så man får se till att vänja sig.
 
 
Enligt TV4 så blev det inget av kuppen. Åtminstone inte 02.00. Men sånt kan ändra sig.
 
Om det var en tävling mellan SVT och TV4 så är matchen avgjord. 10-0 till SVT. SVT gick således vidare. SVT-Utländska alternativmedier — 0-22.
 
Svenska totalitärmedier är riktigt under isen. Jag har sett det själv. Idag. Igår. Sedan en lång tid.
 
Svenska medier lever i tron att de kan och vet allt, men deras bakgrund och utbildning gör att de missar vad jobbet egentligen handlar om — rapportera vad som händer. På riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0