Dog alla feminister?

Feministen pekar med hela handen.
 
I Tyskland jäser det mer än jag trodde. Kölnborna börjar vakna upp efter det att män från nordafrika och mellanöstern (de skriver klartext i tyska tidningar) sexuellt trakasserat minst 90 kvinnor på nyår. Sen kom det lite från Hamburg. I Sverige har vi dagliga rapporter om samma sak senast var det väl i Kalmar, Alvesta och Gävle. Storbritannien har också dagliga attacker från män med kvinnoförnedrande syn.
 
I svenska totalitärmedierna nämns sällan nationallitet. Men vi som följer många bloggar och utländska medier vet.
 
Eftersom det är män som så flagrant kränker kvinnor, och så ofta, så skulle man ju kunna tänka sig att de svenska feministerna höjde rösten till ett illvrål. Så är dock inte fallet. Senast jag såg en en feminist offentligt var när det satt en virrpanna i ett debattprogram och läxade upp danskar ("nu skall jag pedagogisk förklar det här för er").
 
Så var är ni nu när det är allvar? Vår feministiska utrikespolitik kräver väl att Wallströmskan ryter till så det hörs över hela EU. Inte ett ljud. Schyman, Palm och alla andra som brukar vräka ur sig de mest bisarra saker är nu tystare än möss. Och lika osynliga.
 
Om någon någon gång trott på att svenska feminister ställer upp på kvinnor så bara glöm det. De gör karriär. Punkt. Inte ett ljud till försvar för sina systrar.
 
Som man som gillar kvinnor blir jag kräkfärdig. På tal om män. Var är alla manliga feminister som högljutt brukar yttra sig om allt möjligt skit? Ni är just nu ena fega dj...lar och stöter jag på er i spalterna en gång till i någon annan skitfråga, så skall jag lämna Lambi på rullen och torka mig i arslet med ert svek.
 
Det är allvarligt fel någonstans. Tragiskt att feministerna är de största svikarna.
 
Men bra att veta framöver.

Kommentarer
Postat av: Hellhounddog

Den svenska statsfeminismen består av en ankdamm. Hade förövarna inte varit berikare, så hade de skränat högre än någonsin. Men som läget är nu vore allt annat än att hålla käft rasism och islamofobi.

2016-01-05 @ 23:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0