Horace - Ebba. Hittills 1-0

 
Jag har länge förundrats över hur kändisar (och deras barn/släktingar) har en förkärlek för att hugga efter strupen när förhållanden går i putten. Värst är det när söner och döttrar avrättar sina föräldrar efter de dött (föräldrarna alltså). Bra exempel är när Slas son for fram som en slåttermaskin.
 
Nu finns det tydligen behov, tror Ebba, att vi vill veta hur hon och Horace levde ihop. Det blir så när man egotrippad. Intresset från de flesta torde dock vara noll.
 
Men jag finner det intressant att Horace, vid en intervju i tv, intog ståndpunkten att han inte ville tala om det hela; han svarade att det var privat och en sak mellan honom och Ebba. Ebba intar nu en annan ståndpunkt, hon vill berätta och det lär inte bli så trevligt.
 
Folk får så klart göra som de vill, men visst skulle det vara kul att få se rubrikerna om det var Horace som sa: nu skall jag skriva en bok om vårt äktenskap, jag skall tvåla till kärringen. Nu är det kvinnan som tvålar till gubbjäveln och det skall bli intressant om det tilltaget blir hyllat eller sågat.
 
Expressen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0