Vad skall man tro?

 
Ja, vad skall man tro. Går det sådana här lösa i Sverige eller är det en lögn. Inte vet jag men uppenbarligen skrivs det om det hela utomlands. Nytt eller gammalt? Vet inte. Men trött blir jag. Oavsett vad så är bilden av landet vårt svärtad.
 
"Östergötland police are investigating the case, but it finally went to the city of Nykoping. According to a police report, the man with the cat’s head has been identified as a citizen of Vagnhärad, Sweden. He was the initial one identified and is the primary suspect of the animal cruelty because he is the one who published the photo."
 
terrorscoop (se upp, obehagliga bilder)

Kommentarer
Postat av: Ourgon

Jag letade upp bilderna, de verkar vara från 2013 eller tidigare (publicerades tidigare på Bare Naked Islam men originalkällan har jag inte hittad). Bättre att hålla sig till 'nya' bilder och sak, det finns ju gott om sådana.

2016-08-28 @ 18:35:29
Postat av: Ipse Cogita!

Ourgon:
Tack, tyckte nog det var lite väl bra för att tystas ner överallt.

2016-08-28 @ 19:31:12
URL: http://store.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0