Skönt med ett avbrott

 
Det skall bli skönt att i goda vänners lag koppla av med de små röda djävlarna. Har hittat svenska signalare med rätt sälta, sockerhalt och intensiv dillsmak. Det blir klackarna i taket och skönsång(!). Mitt bidrag i sångsammanhanget är enkelt, jag kraxar mer än sjunger, och det får bli filmfotografens snapsvisa: Tystnad! Tagning! Så var det klart. Men vi har körsångare med så det blir nog sång av riktigt slag också.
 
Debatten har ju gått fullständigt bananas gällande bilkörning och drickeriet. Inga problem här, jag är hemma och andra vinglar hem via apostlahästarna andra sover över. Lugnt och fint.
 
Några bragder förväntar jag mig inte. Vissa stollar har nu i fyllan fått för sig att de svenska fotbollsdamerna uträttat en bragd. Ord urholkas som aldrig förr.
 
Skål för f...n!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0