Klä på dig, klä på dig!

 
"For eksempel når man hilser på hverandre, kan de konsentrere seg om situasjonen og ikke på det forstyrrende øyeblikket når det er synlig bar hud på kvinnene, sier en rådgiver ved skolen. [...] Man trenger ikke store utringninger. Det er ikke mye forlangt at man tar på seg en bluse med litt høyere hals eller har et skjerf rundt halsen, sier hun videre."
 
Så resonerar vissa. Skolelever skall klä sig enligt muslimsk sed. I Finland. Enda trösten i detta är att det sker i Finland. Det visar att även i detta mycket trevliga land finns det totalitärt folk som böjer nacken för en totalitär så kallad "religion".
 
Men det öppnas möjligheter. Eftersom det verkar mer och mer okey att täcka större delen av kroppen så kanske jag skall börja göra detsamma.
 
 
Jag tror jag börjar med att gå till banken. Jag behöver kontanter (jodå, Handelsbanken bistår fortfarande med denna tjänst).
 
Rubriken, klä på dig, klä på dig!, har jag snott från Hasse & Tage. Det är Hasse som beskriver en extremt ful strippa. När hon börjar skala av kläderna skanderar publiken: klä på dig, klä på dig!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Thomas

Verkar vara rätt normalt att anpassa sig till Islam idag. Man får bara hoppas att dom vet vad som komma kan: Googla gärna på "Under slöjan" av Nils Dacke.
Sover ni gott efter det är Ni inte normala.

2015-09-27 @ 03:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0