3.600 mot demokrati

 
Det finns åtminstone 3.600 icke-demokrater i Malmö (eller var de nu kommer i från). De tycker att folk skall få allting eller ta det. Ingen skall behöva jobba eller sköta sig, bara gå in och sno.
 
Andra får betala. Det gamla vanliga svenska — alltid någon annans fel och bara "rättigheter", inga skyldigheter.
 
Idioternas hemvist.
 
Jag som varit i kåkstaden ett antal gånger kan dessutom tala om att de som snott inte ens kan sköta om det de ockuperat, det är en svinstia modell äldre. Och det trots containrar, bajamajor med mera. De klagar att de inte kan gå och hämta vatten på macken, för långt att gå. Att de skulle kunna hämta vatten i någon av alla de dyra bilar de har skulle väl inte gå.
 
Och medierna jamsar med. De har inte varit där, de har inte gått omkring och sett. Skulle någon reporter varit där och sett och om högst densamma skrivit ärligt skulle vederbörande ha vrålat — för guds skull, stäng skiten.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många av dessa bor i närheten av detta ghetto??

2015-10-28 @ 22:58:48
Postat av: Snatterslabben slabbar i ensamheten

Snälla tänk själv och gör det här och nu, du måste förstå att en del tycker om människor och mänskliga yttringar som inte bygger på "göra rätt för sig" och "städa upp efter sig" och att det finns något befriande med människor som skiter i allt du tycker är viktigt.

2015-10-28 @ 23:43:39
Postat av: Ipse Cogita!

Snatterslabben:

Det är möjligt men inte att de skiter på min hustrus döda barns grav som de använder som toalett.

2015-10-29 @ 00:01:42
URL: http://store.blogg.se
Postat av: Snatterslabben: segraren i ensamheten

Det låter onödigt. Kanske kan de bajsa längre bort? Vid sidan om din hustrus döda barns grav?

2015-10-29 @ 03:26:00
Postat av: Snatterslabbebban

Nå, Varken jag eller andra av min familj är kulturberikade ännu. Och jag förstår att jag skall vara tacksam för det. Men, du svenne, om du inte fattar att du måste, söka dig bort från tätorten och "ut på landet", kan vi inte hjälpa dig.

2015-10-29 @ 04:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0