Ut i verkligheten

 
I morgon blir det inget skrivande förrän framåt eftermiddag/kväll. Jag skall till Tyskland. Jag skall köpa dryck av olika slag. Självfallet är jag nyfiken på hur det ser ut mellan Rödby och Puttgarden just nu. Blir det fullknökat? Får man plats för att käka en bit? Jag antar att till Tyskland så kommer det att funka. Det som jag är nyfiken på är hur det ser ut på hemvägen.
 
Vi får se.
 
För den som bor lite norrut ock kanske inte vet kan jag berätta att vi sticker från Limhamn klockan 8.00. Sen dundrar grannens gamla goa sossecontainer genom Danmark. Handling. Hemfärd. Brasan och en liten wiskey kommer att avnjutas klockan 17.30. Hemma.
 
Lätt som en plätt.
 
Wiskyn/wiskeyn kommer att kosta 1.965:-. Systempris som jämförelse: 4.329:-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0