Olikheterna är alarmerande

 
Jag kan ju så klart inte detta med hur man bekämpar terrorism. Men jag kan tänka.
 
En sak som slår mig är att rapporteringen om hur allvarligt det är skiljer sig. Danskarna höjer beredskapen, Frankrike gör såklart detsamma. USA vet jag inte hur de gör, Obama är opålitlig. Tyskarna verkar hamna lite mittemellan. De flesta höjer dock det alarmistiska läget.
 
Det gör inte Sverige. Vi verkar inte förstå. Det är mycket konstigt. Jag tänker, så där lite för mig själv, det är allvar. Nu och här.
 
Jag kan väl inte var ensam om det.

Kommentarer
Postat av: Csaba

http://avpixlat.info/2015/11/17/viktor-orban-europa-ar-under-attack/
Hittade med engelsk text, sprids inte annanstans med översättning.
Mvh/Csaba

2015-11-17 @ 18:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0