När var denne fjönt ute sist?

 
Lingen skriver en massa trams som jag inte ens vill kommentera. Att MP mer och mer bekräftar sin totalitära läggning är i och för sig bra. Man skall veta var man har sin Pappenheimare.
 
Eftersom jag snurrar runt på en mängd olika utländska medier så undrar jag varför Lingen tror att Europas olika länder skulle få för sig att lyssna på Sverige. Speciellt nu när alla hövsamt men högt säger vad var det vi sa.
 
Sen har andra den lilla egenheten att de folkvalda prioriterar i ordningen: 1) det egna folket, 2) vad klarar vi av sen, 3) hjälp andra.
 
MP och alla de andra, utom SD då, kör enbart med punkt tre.
 
"En eventuell kommande förhandling om flyktingpolitiken ska inte syfta till att få färre människor att söka sig till Sverige, utan handla om hur vi kan förbättra etableringen för dem som kommer hit."
 
Han kan inte ha öppnat en enda tidning, en enda sida på nätet och absolut inte pratat med en enda människa de senaste åren.
 
Men läs gärna Lingens analys. Men gör det inte utan en stadig wiskey i näven. Ta hela flaskan förresten.
 
DagensSamhälle
Fnordspotting

Kommentarer
Postat av: staffan anderstig

Jag ger upp,sparar av min pension för en resa till Thailand,ett land som leds av militären,sidsteppande politikerna för deras korruption?och ickesätt att lösa landets problem.Tänk att det landet,med sin syn att arbeten är förbehållet thailändare inte utlänningar kan framstå som ett bättre land,för en åsidosatt svensk fattigpensionär.

2015-11-07 @ 09:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0