Män är fortfarande försumbara

 
Jag läser dagligen en viktig blogg — Merit Wagers. I dagens post, ett utdrag ur en intervju med Niklas Svensson, Expressen TV, står det klart med skrämmande tydlighet att Romsonskan fortsätter sin nedvärdering av män, vita, heterosexuella och troligen alla andra.
 
"På min näthinna står de här barnen, de här kvinnorna som var instängda i lastkamrarna på skepp som ...".
 
Inte människorna utan barn och kvinnor.
 
Sen tror jag inte att vare sig barnen eller kvinnorna står på näthinnan.
 
Det kan helt enkelt inte finnas en enda vettig man som kan rösta på Åsa. De kvinnor som eventuellt gör det skall undvikas.
 
Jag rekommenderar en liten tur in på Merits länk ovan. Där framgår också att Romsonskan behandlar svenska språket som om hon just slutat den skola som är på ett starkt sluttande plan.
 
Och hon är vice statsminister dessutom.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0