Rena rama snurren

 
Jag skulle med stort nöje äta lunch med vilka politiska toppar som helst. Tänk vilka intressanta samtal man skulle kunna ha. Jag skulle till och med kunna käka med Fridolinaren och Romsonskan. Ända sättet att lära sig något vettigt, att bilda sig, är att rulla runt i hela tillvaron.
Journalister har jag i umgänget mitt och det går, nödtorftigt, att umgås med dem. Framför allt lär de mig hur de tänker inom den yrkesgruppen. Inge’ kul men lärorikt.
 
Birro har redan fått kicken från Expressen men det finns fler känsliga personer så han fick kicken som fotbollsbloggare också:
 
 
I vårt land är det högt till tak. I vårt land hyllas principen att samtala med så många som möjligt, samla fakta från olika håll, analysera och så småningom bilda sig en uppfattning.
 
PYTTSAN!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0