Vad vet hon?

 
Att inte rapportera någonting om alla de alternativa teorier som finns finner jag oanständigt. De senaste dagarna har jag ägnat över tio timmar att lyssna på vetenskapsmän som inte blandar in politiken i frågan. Jag har följt frågan i över åtta år och vill betrakta mig som väl insatt. Bilden som framträder är klar: visst ändras klimatet (det har det väl alltid gjort) men vad det beror på vet man de facto inte.
 
Att klimatkrisen (vilken?) måste bekämpas (hur och varför?) som Mellinskan säger visar bara att hon, och andra, skall ägna sig åt annat.
 
"Flykting"frågan i all ära, men det är inom klimatsvängen totalitärmedierna har uppvisat ett svek mot sina läsare/lyssnar i en omfattning som egentligen är helt ofattbar.
 
Jag vågar inte skriva mer i frågan, jag kan bli hämtad av blårockar eller folk i vita rockar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0