Nackarna böjs

 
Tyskarnas resa mot raserandet av sig själva och Europa fortsätter med hög fart. Nu skall Merkels nyårstal textas på arabiska. Det verkar som om tyskundervisning är riktigt under isen i landet. Så dålig är den att talet måste textas på arabiska. Varför bara arabiska kan man väl få undra. Varför har detta språk blivit så viktigt. I Tyskland.
 
Jag har aldrig litat på den där öststatsuppfostrade kärringen. Hon har falskhet inbygd i både kropp och tal.
 
Nu får man väl hoppas att tyskarna blir förbannade när man ser textraderna. Men jag är rädd för att tyskarna numera är ett folk bestående av mesar.
 
Det lär inte vara alltför avlägset att tantan inför arabiska som obligatoriskt andraspråk i nationen.
 
Ju längre tiden går under Mutti Merkels befäl desto mer måste man börja fundera på vad hon vill. Vad är hennes plan. Jag anar att planerna är onda.
 
Breitbart

Kommentarer
Postat av: Mats

Jag läste på någon skylt i någon demonstrationi Tyskland mot situationen - "Honeckers Rache" - d v s "Honeckers hämnd". Kan det vara Merkel man åsyftar?
Har annars inte haft något emot henne - från början för ett antal år sedan - men nu...
Mats/Malmö

2015-12-31 @ 20:26:01
Postat av: Mats

Jag läste för en tid sedan orden "Honeckers Rache" - d v s "Honeckers hämnd" på skylt i en demonstration i Tyskland - mot - som jag uppfattade det Merkels ställningstagande. Från början - när hon kom till makten - ett tag sedan, då hade jag nog en ganska positiv syn på henne - men numera?

2015-12-31 @ 20:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0