Det går utför

 
När gäng attackerar kids i åldrarna 7-14 år så borde det vara en signal till rejäla krafttag. Personligen använder jag lite kraftuttryck i stället; det får ta mig fan vara stopp på de här ligistfasonerna. Jaga rätt på slöddret och tryck in dem i spjället. Men polisen kanske sysslar med annat vad vet jag.
 
 
Jag är dock inte förvånad. Jag bor i Limhamn, en idyll ännu så länge. Men jag rör mig medveten runt i stan och i områdena som polisen numera betraktar som no-go-zones (polisen har gett upp alltså). Det vimlar är gangstertyper som med ett hånflin chikanerar folk. Mycket obehagligt.
 
Jag är sedan en tid tillbaka beväpnad, alltid, när jag rör mig i min stad (Malmö).
 
Polisen backar och då vill det till att skydda sig själv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0