Ner i avgrunden, del 1

 
Det verkar som om hjärnläppsgänget har så pass mycket vind i seglen att de kommer in i EU. Än en gång, det här vill de. Samtidigt ser det mörkt ut för Piratpartiet, det parti som gjort mest för oss medborgare i EU och som sysslar med viktiga frågor där människovärdet försvaras dagligen. Gamla kommunisten Gudrun som vill reglera allt mot frihetens försvarare således.
 
Det säger sig självt att man måste känna stark oro. Jag har svårt för alla som verkar ha som sin främsta uppgift att lägga sig i allt, vilja reglera allt och värst är de som gör det under någon form av godhetens fana.
 
Nazister, fascister och kommunister är exakt lika goda kålsupare. Men i vårt land har vänsterfolk någon form av gräddfilsliknande fri framfart och ingen vågar säga som det är — kommunister kommer undan trots att deras historia handlar om över 100 miljoner slaktade medborgare genom åren.
 
FI är ett parti helt i paritet med ovan nämnda. Det verkar som om över 300.000 svenskar tycker det är okey.
 
Vad FI vill är så klart inte jämställdhet, de vill att kvinnor skall prioriteras före män, alltid. De har således piss i huvudet.
 
 
 
Själv ger jag så klart Piratpartiet min röst i EU-valet. Som väl insatt i deras arbete under den tid de varit aktiva så kan jag konstatera — de har gjort skillnad, stor sådan.
 
Alla övriga partier har gjort sitt bästa att trycka ner oss medborgare med en övervakningshysteri som Stalin, Hitler med flera stollar skulle finna ytterst smakfull.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0