Censur på intåg

 
Antje "Gud är större" Jackelén är ärkebiskop och en riktig fuling. Hon tycker inte det är okey att uttala sig som man vill: "Jag tycker inte att det är okej att man kan gå ut i dagens Sverige och säga att "jag hatar islam och jag är stolt över det."
 
Vad är det med dessa människor som i tid och otid skall tala om vad man får säga och inte får säga?
 
Sen har hon en fantastisk förmåga att uttala sig positivt om islam titt som tätt. Kunde det inte vara bättre att tala om kristendomen nu när hon är högsta hönset inom den sfären.
 
Att islam är en ytterst problematisk historia visar det enkla faktum att det inte finns någon demokratisk stat styrd av islamistiska idéer; så varför vurma för den rörelsen.
 
På bloggen Salt och blandat kan du dessutom läsa att Antje minsann också stöder egna hatare:
 
"Jag har själv upplevt samma känsla och jag har suttit hos biskop Antje för att be henne tala med dem som hatade mig på samma sociala medier där det nu är biskopens tur att hatas. Då frågade jag biskop Antje om vad de ville ha för att sluta. De främsta hatarna fanns ju på Seglora smedja/Dagens Seglora, som biskopen själv finansierade."
 
Städa upp hemma först ärkebiskopen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0