Icke-demokrat på väg hit?

Margot Wallström, (ID [ickedemokrat]), verkar vara på väg tillbaka. Hyllad i vår lilla bananrepublik, inte speciellt uppmärksammad runt om i den stora världen. Det blir ett lotteri vill jag lova. Den verksamheten har hon numera god insikt i, men det räcker inte långt. Men det är klart, Postkodsfibblande eller politik kan gå på ett ut.
 
Irländarna sa nej till att avtal, det passade inte EU som bestämde att folkomröstningar skall hållas tills folket röstar som EU vill. Halleluja!
 
 
 
 
Hon har bestämt sagt nej till politiken vid ett flertag tillfällen men där satte ju Göran Persson en ny standard på sin tid. Ett nej kan betyda ett ja, och troligen vise versa.
 
Nu skall jag åka till Örebro. Det kan man inte göra utan att ha ID-handlingar med sig. EU har säkert ett finger med i det. Det skulle väl gå att åka utan pass eller liknande runt om i Europa, men försök det ni! Varför skall jag visa ID-handling när jag åker inomlands?
 
Arma land.
 
SvD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0