Plocka hem guldet och se hur det går

 
Jag tycker inte att jag är speciellt konspiratoriskt lagd men när det gäller fysiskt guld tillåter jag mig vara ytterst tveksam till att allt finns som det sägs. Visserligen kontrolleras det om guldet finns kvar varje år men hur det går till vet ingen.
 
Ibland funderar jag på vad som skulle hända om alla stater bad att få guldet sitt, som ligger och skräpar lite här och där, hemskickat. Skulle alla få sin del? Jag tillåter mig tvivla.
 
Tyskland vill plocka hem guldet från lite olika håll i världen oklart varför. De litar nog inte riktigt på alla verkar det som, åtminstone om man läser lite mellan raderna på olika håll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0