Tokstollarna i EU kör på

 
Jag hittade det här under min dagliga rundtur i lite olika medier. Här står det att EU förbjudit chokladcigg och lakritspipor. Jag har bara läst det här så vi får väl ta’t litta lugnt men ändå.
 
 
Att sitta och suga på pipor och cigg av godis kan ju inte vara riktigt rätt. Man får missfärgade läppar ett tag och sånt får icke förekomma. Det är tryggt att veta att det i EU sitter politiker och tjänstemän som sysslar med dylika ting. Hade de varit i sina hemländer hade hela bunten suttit inspärrade på Säterliknande ställen. Nu sitter de i säkert förvar i dårhusen ägda av EU. Man vet så att säga var man har sina pappenheimare.
 
Jag behöver väl inte påpeka att man får röka både pipa, cigg och cigarr av riktig sort.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0