Se upp — snart är vi insnärjda!

 
Henrik Alexandersson, känd som HAX, är en man som håller koll på EU. Han är på plats och det blev han tack vare Piratpartiet. På plats i Bryssel alltså. Hans blogg är värd att följa, om inte annat så för att han dels har synpunkter på underligheter, dels ger tips om vidare vandring i EU:s suspekta djungel.
  Och suspekt är det vill jag lova. "Under radarn" planeras fullständigt groteska ting och jag låter HAX tala:
 
 
Han undrar bland annat om var kulturdebattörerna är och det kan jag tala om: de sysslar med näthat (vad nu det är), feministiskt flum och tilltäppande av yttrandefriheten via krav på censur.
  De flesta medier har redan börjat: det är svårt idag att kommentera och blogga om saker och ting på nätet eftersom censurälskarna helt eller delvis skurit av kommunikationen med sina kunder (och värst som vanligt — kvällspressen).
 
Som jag tjatad om länge — snurra runt på nätet och du skola bli upplyst.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0