Äntligen — en sansad röst

 
Jasenko Selimovic har en syn på Sverige och dess invånare som är bland det bästa jag läst på länge. Här har vi för en gång skull en som tittar bakåt med ödmjukhet och förståelse; allt för att klara vår resa in i framtiden med livet i behåll. Det är skillnad mot de flesta andra debattörer som pitbull-likt attackerar allt och alla och gärna tar på sig offerrollen. Dock är jag säker på att pit-bullarna luktar sig till något skit att racka ner på för så fungerar den rasen.
 
Till denne man vill jag rikta ett stort tack och du kan läsa artikeln här.
 
Den här artikeln överglänser Jonas Hassen Khemiris Bästa Beatrice Ask av den enkla anledningen att denna ger mig hopp.
 
Av någon oförklarig anledningen kan man inte bloggtycka till denna artikel, vilket går stick i stäv med andemeningen i skrivningen. Lite axplock:
 
[...]
[...]
[...]
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0