Den viktigaste frågan uteblir

 
 
Att svenskar åker ut i världen och krigar för den onda sidan kan vi nog inte göra någonting åt. Det som förvånar mig är att Säpo snackar med stollarna innan de åker och således visar klart och tydligt att de finns i Säpos spotlight. Varför avslöja det?
 
Det intressanta är dock vad som sker om ondskans företrädare återkommer till vårt fredliga land. Jag hoppas innerligt att de märks med lämpligt spårämne som kan spåras både digitalt och okulärt. Dylikt folk skall så klart, resten av livet, hållas under kontroll.
 
Kan man massövervaka alla vanliga medborgare hela tiden så borde det vara en enkel sak att punktmarkera dessa levande krutdurkar.
 
Jag hoppas det sker men jag tillåter mig tvivla.
 
SR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0