Må hon bespottas!




Få saker upprör mig mer än när vuxna, låt vara idioter, behandlar barn kränkande. Straffen borde vara mycket kännbara.

"De såg hur hon stängde in barn i torkskåpet, hur hon vid ett tillfälle stängde in ett barn i ett värdeskåp, hur hon höll för en gråtande ettårings mun. Vid flera tillfällen knäppte hon barn på huvudet och drog dem i håret."


Undrar vad som hänt om någon låst in en vuxen, gärna kvinna och av utländsk härkomst, i ett värdeskåp, knäppt dem i huvudet och slitit i håret och när tårarna hos offret blivit för många fullföljt kränkningen med en inlåsning i ett torkskåp.

Jag tror knappast att en villkorlig dom varit nog — det handlar ju om misshandel — och jag är bombsäker på att kommunen skulle sparkat personen från fortsatt arbete i kommunen på stubinen.

Men nu är det ju bara barn och därmed gäller vuxnas regler och jag tycker alla inblandade skall skämmas ögonen ur sig.

Att en kärring som använder våld mot barn, alla under tre år gamla, över huvud taget skall betalas framtida lön av mina pengar finner jag direkt avskyvärt.

Rulla tanten i tjära och låt alla drabbade kids pinka på denna ursäkt till människa.

Ibland är jag glad att mina barn inte drabbats av liknande svin — jag hade hamnat i spjället.

DN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0