Döda klimatförnekarna!

 
En australiensare verksam i Österrike tycker att så kallade klimatförnekare, vad nu det är för något, utan vidare kan avrättas. Mannen är så klart en idiot av högsta potens men ändå.
 
Nu vill han inte avrätta mig utan det skall vara ("In this article I am going to suggest that the death penalty is an appropriate punishment for influential GW deniers ..."), inflytelserika klimatförnekare. Hans artikel kan du läsa här.
 
Det intressanta är vad som skulle hänt om förslaget om att nacka folk hade kommit från klimatskeptikerna i stället. Det hade nog rapporterats till och med i svenska medier.
 
Nu är jag inte en inflytelserik skeptiker så jag hade nog klarat mig om dåren börjat slipa knivarna. Men ett spöstraff hade han säkert utdelat med ett hånflin på läpparna.
 
Joannenova och WUWT har mera för den som vill fördjupa sig i eländet.
 
*suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0