Katastrofen Lise Nordin MP


Lise MP

Just nu lyssnar jag på en debatt på P1 och där försöker en forskare förklara vad 4:de generationens kärnkraft innebär. Sen skall MP:s Lise in på banan och det första hon säger som replik till forskaren är (i runda slängar, fritt lyssnat):

Det där har manliga forskare sagt sedan 60-talet!

Det finns folk och det finns folk sen finns det renodlade idioter. Lise är en idiot.

Lise fick dock en snabb näsknäpp av programledaren Louise Epstein som sa (fortfarande på ett ungefär):

Om han är man eller kvinna har väl inte med saken att göra.

Jag har alltid gillat Epstein!


Epstein

Nu gör det inte så mycket; Miljöpartiet har sedan länge förlorat kontakten med alla verkligheter som finns. De har på något sätt målat in sig i ett hörn och sorgligt nog har det skett för att de i sina kärnfrågor är dåligt pålästa och ensidigt uppdaterade.

Må de vila i frid.

Kommentarer
Postat av: Matte Patte

Kul att du lyckades belysa Nordins klavertramp!



För övrigt håller jag med dig att Svenska väljare måste bli varse om att MP "bara" är ett annat vänsterparti som försöker locka väljare ur den miljöpolitiska rörelsen. Miljön har de bevisligen sedan länge vänt ryggen!

2012-04-11 @ 12:45:49
Postat av: Ipse Cogita!

Matte ...:

Personligen blir jag trött på allt genustjafs i alla lägen och det du skriver om MP håller jag med om:)

2012-04-11 @ 17:33:26
URL: http://store.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0